? ??????????????I Heart Music? ????? ?? ???Rating: 4.8 (43 Ratings)??7 Grabs Today. 9491 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Shhh... Listen? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1977 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Ea BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 6, 2010

无能为力

词/曲:mich@el
我能给的爱
不是你心中一直的期待
纵使再伤心难过
也不会让眼泪流出来
真的好想把你忘记
但你的微笑却提醒我是多么的爱你
不知该不该继续爱你
我只知道不能失去你
走不进你心里
只怪我无能为力
不在乎付出多少爱
只希望能在你的身边
继续傻傻的等待
I will never give up
cause losing you will be the end of my life
你冷漠的对待
只因你心里没有我的存在
你说你不值得被爱
你可知道我有多不愉快
把你藏在胸前的口袋
只希望能够自私的完全拥有你的爱
我们不能在一起没关系
而我只想说句我真的爱你

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.