? ??????????????I Heart Music? ????? ?? ???Rating: 4.8 (43 Ratings)??7 Grabs Today. 9491 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Shhh... Listen? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1977 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Ea BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 5, 2009

I never lost

我曾失去财富
失去心爱的人
失去尊严和名分
失去友谊和亲情
失去许多我所不愿失去的
但是我仍然持守坚忍

曾经有过遗憾
曾经跌到软柔
或许曾被人误解
或许曾伤害别人
面对许多我所不愿面对的
但是更重要的 未曾失去

我不曾失去盼望
我不曾失去信心
我不曾失去爱与热忱
我不曾失去救恩
我不曾失去喜乐
我不曾失去爱我的神

1 comments:

Anonymous said...

best buy tramadol tramadol 37.5/325 dosage - tramadol online tennessee